Frukost och Upprop inför höstterminen med nya presidenten Mats A Larss

fredag 16 augusti 2024 07:15-09:15, Ordinarie möten, Ängbykyrkans lokaler, Kyrkbacken 9, T-bana Islandstorget, 16849 Bromma, Sverige
Webbplats: https://stockholm-brommaplan.rotary2350.se/sv
Talare:

Hej alla Brommaplans Rotarianer

Välkommen tillbaka till ett nytt verksamhetsår 2024/2025 inom Rotary. Vi startar upp höstens program med vårt första frukostmöte fredag 16 augusti 07.15.

Hoppas ni haft en skön sommar. Flera av oss har besökt våra populära sommarluncher där även medlemmar från andra klubbar funnits med. Jag vill passa på att sända ett stort tack till er som varit ansvariga för sommarluncherna och gjort det med stort engagemang och härlig energi.

Jag har fått den stora äran att ta stafettpinnen vidare och vara er ordförande/president under kommande år. Kommer göra mitt bästa för att vi alla tillsammans skall fortsätta utveckla klubben likt mina närmaste föregångare Torbjörn och Tessie, som skapat ”Sveriges troligen, trevligaste Rotaryklubb”.

Nytt år, vitt papper!

Nja, vi har en plan och det kommer jag muntligen att berätta lite mer om 16 augusti. Se länk till verksamhetsplanen nedan.

Vi har en stor trygghet i att vi har en engagerad medlemskommittè som skapat ett mycket intressant program för året.

Mats A Larsson